- -

Estudiantes universitarios y calidad del plan de acción tutorial. Valoraciones y mejoras

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Estudiantes universitarios y calidad del plan de acción tutorial. Valoraciones y mejoras

Show full item record

Gil-Albarova, A.; Martínez Odría, A.; Tunnicliffe, A.; Moneo, JM. (2013). Estudiantes universitarios y calidad del plan de acción tutorial. Valoraciones y mejoras. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 11(2):63-87. https://doi.org/10.4995/redu.2013.5567

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/140423

Files in this item

Item Metadata

Title: Estudiantes universitarios y calidad del plan de acción tutorial. Valoraciones y mejoras
Secondary Title: University students and the quality of the tutorial project. Evaluation and improvements
Author:
Issued date:
Abstract:
[ES] Con la implantación del Espacio Europeo de Educación Superior, las universidades han integrado los planes de acción tutorial dentro del proceso de enseñanza aprendizaje. La evaluación de los resultados de la ...[+]


[EN] With the creation of the European Higher Education Area (EHEA) universities have integrated their tutorial projects into their teaching and learning processes. The evaluation of the impact of these projects shows ...[+]
Subjects: Tutoring , Students , Coaching , Skills , Teaching , Quality , Acción tutorial , Estudiantes , Coaching educativo , Competencias , Función docente , Calidad
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 ) (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2013.5567
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2013.5567
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record