- -

La música popular en la publicidad televisiva

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

La música popular en la publicidad televisiva

Show full item record

Font Caballero, R. (2011). La música popular en la publicidad televisiva. http://hdl.handle.net/10251/14074.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/14074

Files in this item

Item Metadata

Title: La música popular en la publicidad televisiva
Author:
Director(s): Payri ., Blas Gastón
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2011-09-20
Issued date:
Abstract:
Trabajo de investigación centrado en la presencia y papel de la música popular en los spots publicitarios en España. Research work on the presence and role of pop music in TV advertisements in Spain.
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
degree: Máster Universitario en Postproducción Digital-Màster Universitari en Postproducció Digital
Type: Tesis de máster

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record