- -

Un proceso de construcción participada del perfil docente en una red de Instituciones de Educación Superior de América Latina

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Un proceso de construcción participada del perfil docente en una red de Instituciones de Educación Superior de América Latina

Show full item record

Ellerani, PG.; Gil Mendoza, MJ.; Fiorese, L. (2012). Un proceso de construcción participada del perfil docente en una red de Instituciones de Educación Superior de América Latina. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 10(2):121-147. https://doi.org/10.4995/redu.2012.6100

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/141274

Files in this item

Item Metadata

Title: Un proceso de construcción participada del perfil docente en una red de Instituciones de Educación Superior de América Latina
Secondary Title: A participatory process to build the competence profile of teachers in a network of Higher Education Institutions in the Latin America context
Author: Ellerani, Pier Giuseppe Gil Mendoza, Mª José Fiorese, Luciano
Issued date:
Abstract:
[ES] En este texto se presenta la experiencia realizada por un red de instituciones de educación superior (IUS) que operan en seis estados de Sudamérica. Para alcanzar el objetivo de pasar de una docencia centrada en la ...[+]


[EN]This paper presents the experience carried out by a confederation of Higher Education Institution (IUS) operating in six states of Latin America. To achieve the goal of new model of teaching and learning based on ...[+]
Subjects: Perfil docente , Enseñanza Universitaria , Evaluación de Competencias , Tuning America-Latina , Web2.0 , E-Portafolio , Higher Education Teacher profile , Teaching and Learning in Higher Education , Competencies evaluation , E-Portfolio
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 ) (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2012.6100
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2012.6100
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record