- -

La evaluación de la cátedra como regulador de las prácticas docentes

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

La evaluación de la cátedra como regulador de las prácticas docentes

Show full item record

Daura, FT.; Amarante, AM. (2012). La evaluación de la cátedra como regulador de las prácticas docentes. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 10(3):379-398. https://doi.org/10.4995/redu.2012.6028

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/141361

Files in this item

Item Metadata

Title: La evaluación de la cátedra como regulador de las prácticas docentes
Secondary Title: The Evaluation of Teaching as a Regulator of Teaching Practices
Author: Daura, Florencia Teresita Amarante, Ana María
Issued date:
Abstract:
[ES] La evaluación es un proceso a través del cual se pueden obtener valoraciones con las cuales efectuar mejoras en el proceso de enseñanza‐aprendizaje. Desde esta concepción en gran medida se la utiliza en el vínculo ...[+]


[EN] Evaluation is a process whose results can be used to make improvements in the teaching‐learning process. From this view, evaluation is largely used within the bound which is maintained with the students, but ...[+]
Subjects: Teacher’s evaluation , Self‐regulated learning , Grounded Theory , Higher Education , Evaluación docente , Aprendizaje Autorregulado , Teoría Fundamentada , Educación Superior
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 ) (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2012.6028
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2012.6028
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record