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Performance of a conventional diesel aftertreatment system used in a medium-duty multi-cylinder dual-mode dual-fuel engine

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Performance of a conventional diesel aftertreatment system used in a medium-duty multi-cylinder dual-mode dual-fuel engine

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García Martínez, A.; Monsalve-Serrano, J.; Villalta-Lara, D.; Lago-Sari, R. (2019). Performance of a conventional diesel aftertreatment system used in a medium-duty multi-cylinder dual-mode dual-fuel engine. Energy Conversion and Management. 184:327-337. https://doi.org/10.1016/j.enconman.2019.01.069

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/142517

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Metadatos del ítem

Título: Performance of a conventional diesel aftertreatment system used in a medium-duty multi-cylinder dual-mode dual-fuel engine
Autor: García Martínez, Antonio Monsalve-Serrano, Javier Villalta-Lara, David Lago-Sari, Rafael
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Máquinas y Motores Térmicos - Departament de Màquines i Motors Tèrmics
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Dual-mode dual-fuel combustion stands as one of the promising techniques to allow the dual-fuel operation along the whole engine map. This concept relies on using different combustion strategies as reactivity controlled ...[+]
Palabras clave: Dual fuel combustion , Aftertreatment , Emissions , Catalyst , Speciation , Particulate filter
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Energy Conversion and Management. (issn: 0196-8904 )
DOI: 10.1016/j.enconman.2019.01.069
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: https://doi.org/10.1016/j.enconman.2019.01.069
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/AEI/Plan Estatal de Investigación Científica y Técnica y de Innovación 2013-2016/TRA2017-87694-R/ES/REDUCCION DE CO2 EN EL TRANSPORTE MEDIANTE LA INYECCION DIRECTA DUAL-FUEL DE BIOCOMBUSTIBLES DE SEGUNDA GENERACION/
Agradecimientos:
The authors thanks VOLVO Group Trucks Technology and ARAMCO Overseas Company for supporting this research. The authors also acknowledge FEDER and Spanish Ministerio de Economía y Competitividad for partially supporting ...[+]
Tipo: Artículo

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