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Measuring the difficulty of computer games using the rasch model

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

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Trescolí García, P. (2017). Measuring the difficulty of computer games using the rasch model. http://hdl.handle.net/10251/143530

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Item Metadata

Title: Measuring the difficulty of computer games using the rasch model
Secondary Title: Análisis de dificultad de vídeo juegos usando el modelo RASCH
Author: Trescolí García, Pablo
Director(s): Alcañiz Fillol, Miguel
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Electrónica - Departament d'Enginyeria Electrònica
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Read date / Event date:
2017-06-19
Issued date:
Abstract:
[ES] El propósito de este proyecto fue utilizar el modelo de Rasch para desarrollar un método que estima la dificultad del videojuego. Un gran número de personas fueron grabadas jugando dos videojuegos diferentes para que ...[+]


[EN] The purpose of this project was to use the Rasch model to develop a method that estimates videogame difficulty. A large number of people were recorded playing two different videogames so their gameplay footages could ...[+]
Subjects: Rasch , Modelo , Video juegos , Eficiencia
Copyrigths: Reconocimiento (by)
degree: Grado en Ingeniería Aeroespacial-Grau en Enginyeria Aeroespacial
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

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