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Maximising guidance and control performance through guidance demand and steering shaping and utilising control system redundancy

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Maximising guidance and control performance through guidance demand and steering shaping and utilising control system redundancy

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Priso Arynov, AD. (2017). Maximising guidance and control performance through guidance demand and steering shaping and utilising control system redundancy. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/144125

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Título: Maximising guidance and control performance through guidance demand and steering shaping and utilising control system redundancy
Otro titulo: Maximización del rendimiento del guiado y control a través del diseño de giro y demanda de guiado y utilizando redundancia en el sistema de control
Autor: Priso Arynov, Amir de
Director(es): Sempere Payá, Luís Lee, Chang-Hun Tsourdos, Antonios
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicaciones - Departament de Comunicacions
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Fecha acto/lectura:
2017-09-27
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In this Individual Research Project, to improve the guidance and control performance of a missile system, solutions for two separate problems are proposed. The first of them is the degradation of the actuator performance ...[+]


[ES] Para mejorar el rendimiento guiado y control de un sistema de control de un misil, se proponen soluciones para dos problemas diferentes por separado. El primero de ellos es la degradación del rendimiento del actuador ...[+]
Palabras clave: Misil , Piloto automático , Carga , Actuador , No lineal
Derechos de uso: Cerrado
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Titulación: Máster Universitario en Ingeniería Aeronáutica-Màster Universitari en Enginyeria Aeronàutica
Tipo: Tesis de máster

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