- -

From Times Square to Eyre Square: Hackathons as Authentic Learning for Information Systems Students

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

From Times Square to Eyre Square: Hackathons as Authentic Learning for Information Systems Students

Mostrar el registro completo del ítem

Hogan, M. (2020). From Times Square to Eyre Square: Hackathons as Authentic Learning for Information Systems Students. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):301-308. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11046

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/145782

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: From Times Square to Eyre Square: Hackathons as Authentic Learning for Information Systems Students
Autor: Hogan, Mairéad
Fecha difusión:
Resumen:
In order to ensure students meet the learning outcomes for a module in user experience design, an authentic learning approach was used to design a User Experience (UX) Hackathon, called Empathy Jam. UX hackathons are short ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Hackathon , Empathy Jam , Authentic Learning , User experience design
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.11046
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11046
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem