- -

Impact of GUI personalization of a word processor on a learning activity course

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Impact of GUI personalization of a word processor on a learning activity course

Mostrar el registro completo del ítem

Zeller, A.; Marquet, P. (2020). Impact of GUI personalization of a word processor on a learning activity course. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):1365-1372. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11279

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/145944

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Impact of GUI personalization of a word processor on a learning activity course
Autor: Zeller, Arnaud Marquet, Pascal
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This research investigates the impact of an activity of personalization of a graphical user interface by the learners, on their behavior of using the ILE. The analysis conducted is based on an exploitation of the ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , UTAUT model , ILE , Adaptation , Word processor , learning analytics , User interface , Activity , Flexibility
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.11279
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11279
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem