- -

Project-based learning: A practical approach to implementing Memsource in the classroom

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Project-based learning: A practical approach to implementing Memsource in the classroom

Mostrar el registro completo del ítem

Herget, K. (2020). Project-based learning: A practical approach to implementing Memsource in the classroom. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):717-724. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11133

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/146055

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Project-based learning: A practical approach to implementing Memsource in the classroom
Autor: Herget, Katrin
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Information technology has long become an integral part of today’s professional reality and given rise to new job profiles, in response to the changing requirements in many industries. Hence, the knowledge of languages ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Project-based learning (PBL) , Computer aided translation tools , Language teaching for specific purposes.
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.11133
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11133
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem