- -

Enhancing the practice of feedback through arts: an integrated open strategy

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Enhancing the practice of feedback through arts: an integrated open strategy

Mostrar el registro completo del ítem

Casiraghi, D.; Santolini, B. (2020). Enhancing the practice of feedback through arts: an integrated open strategy. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):165-172. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11008

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/146060

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Enhancing the practice of feedback through arts: an integrated open strategy
Autor: Casiraghi, Daniela Santolini, Bianca
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper presents the experience conducted in the framework of the Erasmus+ FeedBack Project, which aims at developing the practice of feedback through arts. The article introduces the practice of feedback as essential ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Feedback , Art Based Initiatives , Digital Toolkit , Teaching and learning innovation.
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.11008
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11008
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem