Mostrar el registro completo del ítem
Bramley, G.; Campbell-Pilling, K.; Simmons, C. (2020). Dont feedback in anger: enhancing student experience of feedback. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):1147-1154. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11216
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/146082
Título: | Dont feedback in anger: enhancing student experience of feedback | |
Autor: | Bramley, Gareth Campbell-Pilling, Kate Simmons, Carl | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This research explores three iterations of the delivery of audio feedback in relation to formative assessments at the School of Law, University of Sheffield. The evidence base includes similar practice at Edge Hill ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11216 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|