- -

The power of peer-review: A tool to improve student skills and unit satisfaction

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

The power of peer-review: A tool to improve student skills and unit satisfaction

Mostrar el registro completo del ítem

Wallace, R.; Beatty, S.; Lines, J.; Moore, C.; Costello, L. (2020). The power of peer-review: A tool to improve student skills and unit satisfaction. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):605-616. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11116

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/146095

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The power of peer-review: A tool to improve student skills and unit satisfaction
Autor: Wallace, Ruth Beatty, Shelley Lines, Jo Moore, Catherine Costello, Leesa
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Providing higher education students with opportunities to participate in peer-review feedback activities may facilitate interaction between students and enhance academic skills. Such activities are reported to help ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Peer-review feedback , Assessment.
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.11116
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11116
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem