- -

Preliminary study on the awareness of the SDGs in future primary school teachers

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Preliminary study on the awareness of the SDGs in future primary school teachers

Mostrar el registro completo del ítem

Vernia-Carrasco, A.; Pastor-Fuentes, V.; López-Navarro, M. (2020). Preliminary study on the awareness of the SDGs in future primary school teachers. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):229-236. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11023

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/146192

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Preliminary study on the awareness of the SDGs in future primary school teachers
Autor: Vernia-Carrasco, Ana Pastor-Fuentes, Victoria López-Navarro, Miguel
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This preliminary study has been carried out with the objective of knowing the sensitivity and implication of future primary school teachers regarding the 17 Sustainable Development Goals. The questionnaire used was ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , SDG1 , University , Sustainable development , Music , Sustainable development goals
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.11023
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11023
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem