- -

Supporting deep understanding with emerging technologies in a STEM university math class

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Supporting deep understanding with emerging technologies in a STEM university math class

Mostrar el registro completo del ítem

Brunetto, D.; Marchionna, C.; Repossi, E. (2020). Supporting deep understanding with emerging technologies in a STEM university math class. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):569-577. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11109

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/146441

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Supporting deep understanding with emerging technologies in a STEM university math class
Autor: Brunetto, Domenico Marchionna, Clelia Repossi, Elisabetta
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In this work we present an innovative learning environment format, based on student-centred activities, that may support undergraduate students to deep understanding mathematics in the first year of engineering ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Flipped learning , Calculus , First-year , Engineering degrees , Multivariable functions , Matlab , Instructor videos
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.11109
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11109
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem