- -

Sustainable assessment of retaining walls through an active learning method considering multiple stakeholders

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Sustainable assessment of retaining walls through an active learning method considering multiple stakeholders

Mostrar el registro completo del ítem

Sierra-Varela, L.; Yepes, V.; Pellicer, E. (2017). Sustainable assessment of retaining walls through an active learning method considering multiple stakeholders. ISEC. 1-6. https://doi.org/10.14455/ISEC.res.2017.51

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/146563

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Sustainable assessment of retaining walls through an active learning method considering multiple stakeholders
Autor: Sierra-Varela, Leonardo Yepes, V. Pellicer, Eugenio
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería de la Construcción y de Proyectos de Ingeniería Civil - Departament d'Enginyeria de la Construcció i de Projectes d'Enginyeria Civil
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The sustainability approach has changed the modern society. Currently, the sustainability takes into consideration, not only the economic and environmental facets, but also the social facet. Taking into account the ...[+]
Palabras clave: Infrastructure , Education , Cluster analysis , Analytic hierarchy process , Civil engineering, Sustainability
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-0-9960437-4-8
Fuente:
Proceedings of ISEC-09.
DOI: 10.14455/ISEC.res.2017.51
Editorial:
ISEC
Versión del editor: https://doi.org/10.14455/ISEC.res.2017.51
Título del congreso: 9th International Structural Engineering and Construction Conference (ISEC-9)
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Julio 24-29,2017
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem