Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | López Izquierdo, María Angeles![]() |
es_ES |
dc.contributor.author | Miró Maestre, Enric![]() |
es_ES |
dc.date.accessioned | 2020-07-29T16:51:13Z | |
dc.date.available | 2020-07-29T16:51:13Z | |
dc.date.created | 2020-07-13 | |
dc.date.issued | 2020-07-29 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/148844 | |
dc.description.abstract | [CA] L objectiu d aquest projecte és la realització d un curtmetratge d animació utilitzant el pixel com a pinzellada i color tant dels personatges com de l escena per a aconseguir un aspecte de vídeojoc antic i peculiar, el qual reforçarà la història de superació que la gran majoria de vídeojocs dels 90 amagava al seu interior. En aquest projecte s ha començat desde zero, realitzant tant la preproducció (creació d un guió), com la producció (diseny de personatges i ambients), i la postproducció (animació virtual y finalització del curtmetratge). Mitjançant un marc virtual de màquina recreativa en 2D, el curt ens transllada a una sucesió de fets que rere superar tots i cada un dels obstacles desencadenarán en un final inesperat | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] The aim of this project is to make an animation short using the pixel as brush and color of both, the characters and the scene in order to achieve an old video game look, the one that will reinforce the overcoming story that the great majority of video games of the 90's hid inside. This project has started from scratch and it is divided in three stages, the pre-production (creation of a script), the production (design of the characters and environments), and post-production (virtual animation and completion of this short film). Through a virtual framework of 2D recreational machine, the animated short film takes us to a succession of events that, after overcoming each and every obstacle, will unleash an unexpected end. | es_ES |
dc.format.extent | 40 | es_ES |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reconocimiento - No comercial (by-nc) | es_ES |
dc.subject | Producció | es_ES |
dc.subject | Pixel | es_ES |
dc.subject | Curtmetratge | es_ES |
dc.subject | 2D | es_ES |
dc.subject | Videojoc | es_ES |
dc.subject | Animació | es_ES |
dc.subject | Production | es_ES |
dc.subject | Short film | es_ES |
dc.subject | Video game | es_ES |
dc.subject | Animation | es_ES |
dc.subject.classification | DIBUJO | es_ES |
dc.subject.other | Grado en Bellas Artes-Grau en Belles Arts | es_ES |
dc.title | PIXEL 51, un cortometraje animado | es_ES |
dc.type | Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado | es_ES |
dc.rights.accessRights | Abierto | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Dibujo - Departament de Dibuix | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Miró Maestre, E. (2020). PIXEL 51, un cortometraje animado. http://hdl.handle.net/10251/148844 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | TFGM | es_ES |
dc.relation.pasarela | TFGM\125815 | es_ES |