- -

Una aproximación a la medida de actitudes hacia las matemáticas mediante la lógica fuzzy

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Una aproximación a la medida de actitudes hacia las matemáticas mediante la lógica fuzzy

Show full item record

Boigues Planes, FJ.; Estruch, VD.; Vidal Meló, A.; Llinares Ciscar, S. (2017). Una aproximación a la medida de actitudes hacia las matemáticas mediante la lógica fuzzy. REDIMAT: Journal of Research in Mathematics Education. 6(1):85-111. https://doi.org/10.17583/redimat.2017.1935

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/149922

Files in this item

Item Metadata

Title: Una aproximación a la medida de actitudes hacia las matemáticas mediante la lógica fuzzy
Secondary Title: An Approach to Measure Attitudes Towards Mathematics by Fuzzy Logic
Author: Boigues Planes, Francisco José Estruch, V. D. Vidal Meló, Anna LLINARES CISCAR, SALVADOR
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Matemática Aplicada - Departament de Matemàtica Aplicada
Issued date:
Abstract:
[EN] This study examines engineering and science students' beliefs and attitudes toward mathematics through of the theory of fuzzy. Fuzzy logic provides a way to assess student attitudes towards mathematics which allows ...[+]


[ES] Este estudio analiza las creencias y actitudes hacia las matemáticas de estudiantes de ingeniería y de ciencias a través de una metodología basada en la lógica fuzzy. La lógica fuzzy proporciona una forma de valorar ...[+]
Subjects: Actitudes , Creencias , Fuzzy , Rendimiento , Matemáticas
Copyrigths: Reconocimiento (by)
Source:
REDIMAT: Journal of Research in Mathematics Education. (eissn: 2014-3621 )
DOI: 10.17583/redimat.2017.1935
Publisher:
Hipatia Press
Publisher version: https://doi.org/10.17583/redimat.2017.1935
Project ID:
UPV/PID-DMA 2013
Thanks:
El proyecto ha sido financiado por el programa de Ayuda a Proyectos de Innovación Docente del Dpto. de Matemática Aplicada de la UPV (PID-DMA 2013).
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record