- -

Propuesta Didáctica de una maqueta interactiva para explicar el comportamiento de las líneas de transmisión de energía eléctrica

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Propuesta Didáctica de una maqueta interactiva para explicar el comportamiento de las líneas de transmisión de energía eléctrica

Show full item record

Llamo-Laborí, HS.; Santos-Fuentefria, A.; Pérez-Martínez, M. (2020). Propuesta Didáctica de una maqueta interactiva para explicar el comportamiento de las líneas de transmisión de energía eléctrica. Modelling in Science Education and Learning. 13(2):5-20. https://doi.org/10.4995/msel.2020.13339

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/150063

Files in this item

Item Metadata

Title: Propuesta Didáctica de una maqueta interactiva para explicar el comportamiento de las líneas de transmisión de energía eléctrica
Secondary Title: Didactic proposal of an interactive model to explain the behavior of electric power transmission lines
Author: Llamo-Laborí, Hector Silvio Santos-Fuentefria, Ariel Pérez-Martínez, Maykop
Issued date:
Abstract:
[ES] La nueva transformación curricular llevada a cabo en la carrera de ingeniería eléctrica, responde a las demandas a nivel internacional y nacional para un egresado de esta carrera, es por ello que la cuestión principal ...[+]


[EN] The new curricular transformation carried out in the electrical engineering career, responds to the requirements at international and national level for a graduate of this career. For that reason, the main question ...[+]
Subjects: Líneas de transmisión eléctrica , Maqueta , Sistemas eléctricos , Proceso enseñanza-aprendizaje. , Electric power transmission lines , Model , Electrical power systems , Teaching-learning process
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Source:
Modelling in Science Education and Learning. (eissn: 1988-3145 )
DOI: 10.4995/msel.2020.13339
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/msel.2020.13339
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record