- -

Erbium – Third Person Character Creator

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Erbium – Third Person Character Creator

Show full item record

Albershtein, M. (2020). Erbium – Third Person Character Creator. http://hdl.handle.net/10251/150395

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/150395

Files in this item

Item Metadata

Title: Erbium – Third Person Character Creator
Author: Albershtein, Mikhail
Director(s): Albert Albiol, Manuela Torres Bosch, María Victoria
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Read date / Event date:
2020-07-13
Issued date:
Abstract:
[EN] Video game development has always been an issue that a lot of programmers are interested in. With the technologies growing at an incredible speed it became easier to dive into creating video games for everyone. ...[+]


[ES] El desarrollo de videojuegos siempre ha sido un área sobre la que mucha gente se ha interesado. Con las tecnologías creciendo a gran velocidad, se ha hecho más fácil la creación de videojuegos. Sin embargo, con el ...[+]


[CA] El desenvolupament de videojocs sempre ha sigut un àrea sobre la que molts programadors han mostrat interès. Gràcies al ràpid creixement de les tecnologies, ha sigut cada vegada més fàcil la creació de videojocs. ...[+]
Subjects: Unity , Patrones de diseño , Clean code , Video game development , Design patterns , Desarollo de videojuegos , Videojocs , Patrons de disseny
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Ingeniería Informática-Grau en Enginyeria Informàtica
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record