Resumen:
|
[CA] El present treball aborda la implementació d’un lloc web per a concursos de programació paral·lela, amb l’afegit de la gamificació o ludificació, una tècnica d’aprenentatge
que busca recompensar a l’usuari i augmentar ...[+]
[CA] El present treball aborda la implementació d’un lloc web per a concursos de programació paral·lela, amb l’afegit de la gamificació o ludificació, una tècnica d’aprenentatge
que busca recompensar a l’usuari i augmentar la seva motivació en sumar elements i
dinàmiques pròpies dels jocs per a així oferir una experiència enriquidora i positiva.
Aquesta és una tasca complexa pel que significa, d’una banda, portar el procés d’enviament de codi a un entorn web i la interacció que tindrà amb el clúster kahan del DSIC
i, d’altra banda, transformar les activitats de laboratori de les assignatures CPA i LPP
amb noves mecàniques que fomenten a l’estudiant a buscar millorar els seus resultats
inclusivament després d’arribar a una resolució correcta als exercicis plantejats.
Aquest projecte ha estat realitzat amb el suport del DSIC de la UPV amb la finalitat
de complementar altres eines utilitzades avui dia en l’ensenyament.
[-]
[ES] El presente trabajo aborda la implementación de un sitio web para concursos de programación paralela, con el añadido de la gamificación o ludificación, una técnica de
aprendizaje que busca recompensar al usuario y ...[+]
[ES] El presente trabajo aborda la implementación de un sitio web para concursos de programación paralela, con el añadido de la gamificación o ludificación, una técnica de
aprendizaje que busca recompensar al usuario y aumentar su motivación al sumar elementos y dinámicas propias de los juegos para así ofrecer una experiencia enriquecedora
y positiva.
Esta es una tarea compleja por lo que significa, por un lado, llevar el proceso de envío
de código a un entorno web y la interacción que tendrá con el cluster kahan del DSIC y,
por otro lado, transformar las actividades de laboratorio de las asignaturas CPA y LPP
con nuevas mecánicas que fomenten al estudiante a buscar mejorar sus resultados inclusive después de llegar a una resolución correcta a los ejercicios planteados.
Este proyecto ha sido realizado con el apoyo del DSIC de la UPV con la finalidad de
complementar otras herramientas utilizadas hoy en día en la enseñanza
[-]
[EN] This work addresses the implementation of a website for parallel programming contests, with the addition of gamification, a learning technique that seeks to reward him/her
and increase their motivation by adding ...[+]
[EN] This work addresses the implementation of a website for parallel programming contests, with the addition of gamification, a learning technique that seeks to reward him/her
and increase their motivation by adding elements and dynamics typical of games to offer
an enriching and positive experience.
This is a complex task, which means, on the one hand, bringing the process of sending
code to a web environment and the interaction it will have with the DSIC’s kahan cluster
and, on the other hand, transforming the laboratory activities of CPA and LPP subjects
with new mechanics that encourage the students to seek to improve their results even
after reaching a correct resolution of the proposed exercises.
This project has been carried out with the support of the UPV DSIC in order to complement other tools used today in teaching.
[-]
|