- -

Realització d'una estratègia de comunicació i desenvolupament de materials multimèdia per a la promoció de l'oferta turística d'Ontinyent

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Realització d'una estratègia de comunicació i desenvolupament de materials multimèdia per a la promoció de l'oferta turística d'Ontinyent

Show full item record

Soriano Martínez, D. (2010). Realització d'una estratègia de comunicació i desenvolupament de materials multimèdia per a la promoció de l'oferta turística d'Ontinyent. http://hdl.handle.net/10251/150856

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/150856

Files in this item

Item Metadata

Title: Realització d'una estratègia de comunicació i desenvolupament de materials multimèdia per a la promoció de l'oferta turística d'Ontinyent
Author: Soriano Martínez, David
Director(s): Cabrera Méndez, Margarita Díez Somavilla, Rebeca Mas Castells, Josep Àngel
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2010-07-23
Issued date:
Abstract:
La finalitat d’aquest projecte no és aconseguir la massificació turística de la ciutat (com en Benidorm), sinó modelar una estratègia que permetrà oferir una alternativa turística diferent a la resta de ciutats d’interior ...[+]
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: L. Comunicación Audiovisual-Llicenciatura en Comunicació Audiovisual
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

Location


 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record