- -

El Branding: La importancia de la gestión de la marca. Casos de rebranding en Mc Donald's y GAP

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

El Branding: La importancia de la gestión de la marca. Casos de rebranding en Mc Donald's y GAP

Show full item record

Suárez Rosito, F. (2020). El Branding: La importancia de la gestión de la marca. Casos de rebranding en Mc Donald's y GAP. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/152221

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/152221

Files in this item

Item Metadata

Title: El Branding: La importancia de la gestión de la marca. Casos de rebranding en Mc Donald's y GAP
Author: Suárez Rosito, Facundo
Director(s): Benlloch Aparisi, Vicente
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2020-09-24
Issued date:
Abstract:
[ES] En la construcción de una empresa, la fase de la creación de la marca es una de las más importantes. Cualquiera puede crear una marca, pero la dificultad de hacer una marca eficaz reside en saber diferenciarse del ...[+]


[EN] In building a business, the brand creation is one the most important stage. Anyone can create a brand, but the difficulty of making an effective brand lies in know how to differentiate it from the rest and get the ...[+]
Subjects: Logo , Logotipo , Branding , Rebranding , Marca , Identidad corporativa , Brand , Corporate identity
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record