Resumen:
|
[ES] En este Trabajo de Fin de Grado de Diseño Industrial y desarrollo de productos se va a abordar el ámbito gráfico. Éste se centra en la creación de una marca de frutos secos y otros productos ecológicos y de su identidad ...[+]
[ES] En este Trabajo de Fin de Grado de Diseño Industrial y desarrollo de productos se va a abordar el ámbito gráfico. Éste se centra en la creación de una marca de frutos secos y otros productos ecológicos y de su identidad visual, que tiene como objetivo principal llegar al máximo público posible de la manera más sostenible, ya que es lo que se exige en el contexto social actual.
Para ello, se va a estudiar qué público es más receptivo y cual no, de qué manera se puede llegar a ellos y qué tipo de envase sería el más sostenible para que todo el entorno de la marca esté comprometida con los usuarios y el medio ambiente.
En el presente trabajo se pone de manifiesto también la importancia de la identidad visual que tiene una marca en cuanto a su posición en el mercado, y de las herramientas de comunicación que éstas utilizan, como la papelería informativa, el packaging, el manual de identidad visual corporativa para hacer un correcto uso de ésta, que son las que se van a crear para el presente proyecto.
---
En este Treball de Fi de Grau de Disseny Industrial i desenrotllament de productes es va a abordar l'àmbit gràfic. Este se centra en la creació d'una marca de fruites seques i altres productes ecològics i de la seua identitat visual, que té com a objectiu principal arribar al màxim públic possible de la manera més sostenible, ja que és el que s'exigix en el context social actual.
Per a això, es va a estudiar quin públic és més receptiu i qual no, de quina manera es pot arribar a ells i quin tipus d'envàs seria el més sostenible perquè tot l'entorn de la marca estiga compromesa amb els usuaris i el medi ambient.
En el present treball es posa de manifest també la importància de la identitat visual que té una marca quant a la seua posició en el mercat, i de les ferramentes de comunicació que estes utilitzen, com la papereria informativa, el packaging, el manual d'identitat visual corporativa per a fer un correcte ús d'esta, que són les que es van a crear per al present projecte.
[-]
[EN] In this Final Degree Project on Industrial Design and product development, the graphic field will be addressed. This focuses on the creation of a brand of nuts and other organic products and its visual identity, whose ...[+]
[EN] In this Final Degree Project on Industrial Design and product development, the graphic field will be addressed. This focuses on the creation of a brand of nuts and other organic products and its visual identity, whose main objective is to reach the widest possible audience in the most sustainable way, as this is what is required in the current social context. .
To do this, it is going to study which audience is more receptive and which is not, how they can be reached and what type of packaging would be the most sustainable so that the entire brand environment is committed to users and the environment .
This work also highlights the importance of the visual identity that a brand has in terms of its position in the market, and the communication tools they use, such as informational stationery, packaging, identity manual corporate visual to make correct use of it, which are the ones that will be created for this project.
[-]
[CA] En este Treball de Fi de Grau es va a desenrotllar la marca, identitat visual i packaging per a una família de fruites seques ecològiques, que té com a objectiu principal arribar al màxim públic possible de la manera ...[+]
[CA] En este Treball de Fi de Grau es va a desenrotllar la marca, identitat visual i packaging per a una família de fruites seques ecològiques, que té com a objectiu principal arribar al màxim públic possible de la manera més sostenible, ja que és el
que s’exigix en el context social actual. Per a això, es va a estudiar quin públic és
més receptiu i qual no, de quina manera es pot arribar a ells i quin tipus d’envàs
seria el més sostenible perquè tot l’entorn de la marca estiga compromesa amb
els usuaris i el medi ambient. En el present treball es posa també de manifest la
importància que té la identitat visual corporativa que té una marca quant a la seua
posició en el mercat, i les ferramentes de comunicació que estes utilitzen, com la
papereria, suports de publicitat, el packaging, així com el Manual d’Identitat Visual
Corporativa per a fer un correcte ús d’esta, que són les que es van a crear per al
present projecte.
[-]
|