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Application and reformulation of a compressible multi-component levelset method for the simulation of boundary-dominated flow configurations

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Application and reformulation of a compressible multi-component levelset method for the simulation of boundary-dominated flow configurations

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Piqueras Andreu, LR. (2020). Application and reformulation of a compressible multi-component levelset method for the simulation of boundary-dominated flow configurations. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/154160

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Title: Application and reformulation of a compressible multi-component levelset method for the simulation of boundary-dominated flow configurations
Secondary Title: Aplicación y reformulación de un método de conjunto de niveles de componentes múltiples compresibles para la simulación de configuraciones de flujo dominadas por límites
Author: Piqueras Andreu, Luis Rafael
Director(s): Tiseira Izaguirre, Andrés Omar
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Máquinas y Motores Térmicos - Departament de Màquines i Motors Tèrmics
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Read date / Event date:
2020-10-21
Issued date:
Abstract:
[EN] The ALPACA compressible multiphase solver, developed by the Nanoshock workgroup of the Chair of Aerodynamics and Fluid Mechanics, is being employed for flow configurations involving different fluid phases which can ...[+]


[DE] Der ALPACA Solver für kompressible Mehrphasenströmungen ist von der Nanoshock-Arbeitsgruppe des Lehrstuhls für Aerodynamik und Strömungsmechanik entwickelt worden. Er wird für Strömungszustände mit verschiedenen ...[+]


[ES] El solucionador multifásico compresible ALPACA, desarrollado por el grupo de trabajo Nanoshock de la Cátedra de Aerodinámica y Mecánica de Fluidos, se está empleando para configuraciones de flujo que involucran ...[+]
Subjects: Estado del flujo , Supersonico , Aerodinamica , Interface , State of flow , Supersonic , Aerodynamic
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Ingeniería Aeronáutica-Màster Universitari en Enginyeria Aeronàutica
Type: Tesis de máster

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