- -

Identification And Classification of Behavioural Indicators to Assess Innovation Competence

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Identification And Classification of Behavioural Indicators to Assess Innovation Competence

Mostrar el registro completo del ítem

Pérez Peñalver, MJ.; Aznar-Mas, LE.; Montero Fleta, MB. (2018). Identification And Classification of Behavioural Indicators to Assess Innovation Competence. Journal of Industrial Engineering and Management. 11(1):87-115. https://doi.org/10.3926/jiem.2552

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/155005

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Identification And Classification of Behavioural Indicators to Assess Innovation Competence
Autor: Pérez Peñalver, María José Aznar-Mas, Lourdes E. Montero Fleta, Maria Begoña
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Universitat Politècnica de València. Departamento de Matemática Aplicada - Departament de Matemàtica Aplicada
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Purpose: Taking a literature review as a point of departure, the main aim of this paper was the identification of the behavioural indicators of innovators at the workplace, and their classification. Design/methodolo ...[+]
Palabras clave: Individual innovation , Innovative work behaviour , Behavioural indicators , Literature review , Soft competencies , Innovation management in operations
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Fuente:
Journal of Industrial Engineering and Management. (issn: 2013-0953 )
DOI: 10.3926/jiem.2552
Editorial:
Omnia Publisher SL
Versión del editor: https://doi.org/10.3926/jiem.2552
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME%2F2015-16%2FA09%2F15/ES/Evaluación de los indicadores del comportamiento innovador en el alumno universitario/
info:eu-repo/grantAgreement/EC//2014-3648%2F001-001/
Agradecimientos:
This research has been supported by the Erasmus+ Project FINCODA (2015-2017). Framework for Innovation Competences Development and Assessment_554493-EPP-1-2014-1-FI-EPPKA2-KA (The European Commission support for the ...[+]
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem