- -

Optimization of the parallel and mild hybrid vehicle platforms operating under conventional and advanced combustion modes

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Optimization of the parallel and mild hybrid vehicle platforms operating under conventional and advanced combustion modes

Mostrar el registro completo del ítem

Benajes, J.; García Martínez, A.; Monsalve-Serrano, J.; Martínez-Boggio, S. (2019). Optimization of the parallel and mild hybrid vehicle platforms operating under conventional and advanced combustion modes. Energy Conversion and Management. 190:73-90. https://doi.org/10.1016/j.enconman.2019.04.010

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/156019

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Optimization of the parallel and mild hybrid vehicle platforms operating under conventional and advanced combustion modes
Autor: Benajes, Jesús García Martínez, Antonio Monsalve-Serrano, Javier Martínez-Boggio, Santiago
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Máquinas y Motores Térmicos - Departament de Màquines i Motors Tèrmics
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The stringent regulations, increased global temperature and customer demand for high fuel economy have led to rapid developments of different alternative propulsion solutions in the last decade, with special attention ...[+]
Palabras clave: Low temperature combustion , Mild hybrid vehicle , Full hybrid vehicle , Dual-fuel combustion , Driving cycles
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Energy Conversion and Management. (issn: 0196-8904 )
DOI: 10.1016/j.enconman.2019.04.010
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: https://doi.org/10.1016/j.enconman.2019.04.010
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PAID-06-18/
info:eu-repo/grantAgreement/AEI/Plan Estatal de Investigación Científica y Técnica y de Innovación 2013-2016/TRA2017-87694-R/ES/REDUCCION DE CO2 EN EL TRANSPORTE MEDIANTE LA INYECCION DIRECTA DUAL-FUEL DE BIOCOMBUSTIBLES DE SEGUNDA GENERACION/
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//SP20180148/
Agradecimientos:
The authors want to express their gratitude to General Motors Global Research & Development for providing the engine used to acquire the experimental data used in this investigation. The authors acknowledge FEDER and Spanish ...[+]
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem