- -

Solidarity in the classroom. Characterizing helpful students and supportive relationships in the university context

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Solidarity in the classroom. Characterizing helpful students and supportive relationships in the university context

Mostrar el registro completo del ítem

Tomas Miquel, JV.; Capó I Vicedo, J. (2019). Solidarity in the classroom. Characterizing helpful students and supportive relationships in the university context. ICERI Proceedings. 3814-3822. https://doi.org/10.21125/iceri.2019.0970

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/157289

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Solidarity in the classroom. Characterizing helpful students and supportive relationships in the university context
Autor: Tomas Miquel, Jose Vicente Capó i Vicedo, Jordi
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Helpful students in the university play an important role in the learning process. In addition to disseminating knowledge within the classroom, they are a central element of motivation for those students who need more ...[+]
Palabras clave: Helpful students , University , Academic linkages , Supportive relationships
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
ICERI Proceedings. (eissn: 2340-1095 )
DOI: 10.21125/iceri.2019.0970
Editorial:
IATED, International Association of Technology, Education and Development
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/iceri.2019.0970
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem