- -

Recursos para Flipped Learning: Moodle versus Edpuzzle

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Recursos para Flipped Learning: Moodle versus Edpuzzle

Show full item record

Gallardo López, N.; Caleya Zambrano, A.; Feijóo García, G.; Sánchez Sánchez, E.; De Nova García, J.; Mourelle Martínez, R. (2021). Recursos para Flipped Learning: Moodle versus Edpuzzle. En Proceedings INNODOCT/20. International Conference on Innovation, Documentation and Education. Editorial Universitat Politècnica de València. 661-668. https://doi.org/10.4995/INN2020.2020.11891

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/161877

Files in this item

Item Metadata

Title: Recursos para Flipped Learning: Moodle versus Edpuzzle
Author: Gallardo López, Nuria Caleya Zambrano, Antonia Feijóo García, Gonzalo Sánchez Sánchez, Esperanza de Nova García, Joaquín Mourelle Martínez, Rosa
Issued date:
Abstract:
[ES] La principal particularidad del modelo invertido de aprendizaje o flipped learning (FL) radica en el cambio de roles profesor-estudiante y lo que supone respecto a la distribución del tiempo para ambos. Durante la ...[+]
Subjects: Innovation , Teaching Technologies , Documentation , Flipped Learning , Aula invertida , Moodle , Edpuzzle
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488737
Source:
Proceedings INNODOCT/20. International Conference on Innovation, Documentation and Education. (issn: 2695-8554 )
DOI: 10.4995/INN2020.2020.11891
Publisher:
Editorial Universitat Politècnica de València
Publisher version: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2020/paper/view/11891
Conference name: INNODOCT 2020
Conference place: Valencia, Spain
Conference date: Noviembre 11-16,2020
Type: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record