- -

Exponential Function in Physics Education from the view of Knowledge in Pieces Theory

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Exponential Function in Physics Education from the view of Knowledge in Pieces Theory

Mostrar el registro completo del ítem

Demkanin, P.; Šromeková, K.; Slovák, A. (2021). Exponential Function in Physics Education from the view of Knowledge in Pieces Theory. En Proceedings INNODOCT/20. International Conference on Innovation, Documentation and Education. Editorial Universitat Politècnica de València. 95-102. https://doi.org/10.4995/INN2020.2020.11829

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/161998

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Exponential Function in Physics Education from the view of Knowledge in Pieces Theory
Autor: Demkanin, Peter Šromeková, Karolína Slovák, Adam
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Learning is deeply rooted in the social environment of pupils and can flourish in a well-designed optimal learning environment in schools. Participative teaching-learning requires activities set in many different ...[+]
Palabras clave: Innovation , Teaching Technologies , Documentation , Physics education , Knowledge in pieces , Exponential function , Bouncing ball
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488737
Fuente:
Proceedings INNODOCT/20. International Conference on Innovation, Documentation and Education. (issn: 2695-8554 )
DOI: 10.4995/INN2020.2020.11829
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2020/paper/view/11829
Título del congreso: INNODOCT 2020
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Noviembre 11-16,2020
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/VEGA//VEGA 1%2F0273%2F19/
Agradecimientos:
The authors are grateful to support from the Ministry of Education of Slovak Republic, project VEGA 1/0273/19, Tutoring and Scaffolding in the Preparation of Pre-Service Physics Teachers.
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem