Mostrar el registro completo del ítem
Higuera Trujillo, JL.; Llinares Millán, MDC.; Montañana I Aviñó, A.; Torres Cueco, J.; Sentieri Omarrementeria, C. (2021). The cognitive effect of university classroom geometry. A virtual reality study focused on memory and attention. En Proceedings INNODOCT/20. International Conference on Innovation, Documentation and Education. Editorial Universitat Politècnica de València. 121-128. https://doi.org/10.4995/INN2020.2020.11857
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/162144
Título: | The cognitive effect of university classroom geometry. A virtual reality study focused on memory and attention | |
Autor: | ||
Entidad UPV: |
|
|
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Space influences our cognitive-emotional state. In teaching spaces, with a
considerable effect on performance. Many design variables are involved.
Among them, geometry has been traditionally less explored despite ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2020/paper/view/11857 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Código del Proyecto: |
|
|
Agradecimientos: |
|
|
Tipo: |
|