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Juárez Varón, D.; Mengual Recuerda, A. (2019). Neuromarketing: an introduction to it's scientific basis. Journal of Marketing & International Business. 6(2):88-99. http://hdl.handle.net/10251/163769
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Título: | Neuromarketing: an introduction to it's scientific basis | |
Autor: | ||
Entidad UPV: |
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Fecha difusión: |
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Resumen: |
[EN] Neuroscience is a unified and unitary discipline, although it is the result of the convergence of many other disciplines, with the objective of getting to know the nervous system better. Disciplines such as neuroanatomy, ...[+]
[ES] La neurociencia es una disciplina unificada y unitaria, a pesar de ser el resultado de la
convergencia de otras muchas disciplinas, con el objetivo común de conocer mejor el
sistema nervioso. Disciplinas tales como ...[+]
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Palabras clave: |
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Derechos de uso: | Cerrado | |
Fuente: |
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Editorial: |
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Versión del editor: | http://iseun.es/editorial/revistas/ | |
Tipo: |
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