- -

Anàlisi de l’impacte de la Covid19 al sector de l’allotjament de la Comunitat Valenciana. Elaboració d’estratègies comunicatives per a pal·liar els efectes de la crisi

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Anàlisi de l’impacte de la Covid19 al sector de l’allotjament de la Comunitat Valenciana. Elaboració d’estratègies comunicatives per a pal·liar els efectes de la crisi

Mostrar el registro completo del ítem

Vicent Martín, T. (2021). Anàlisi de l’impacte de la Covid19 al sector de l’allotjament de la Comunitat Valenciana. Elaboració d’estratègies comunicatives per a pal·liar els efectes de la crisi. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/164394

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/164394

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Anàlisi de l’impacte de la Covid19 al sector de l’allotjament de la Comunitat Valenciana. Elaboració d’estratègies comunicatives per a pal·liar els efectes de la crisi
Autor: Vicent Martín, Tània
Director(es): Roig Merino, Bernat
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Instituto de Investigación para la Gestión Integrada de Zonas Costeras - Institut d'Investigació per a la Gestió Integrada de Zones Costaneres
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Fecha acto/lectura:
2021-02-25
Fecha difusión:
Resumen:
[CA] L’objectiu principal d’aquest TFG consisteix a analitzar com ha afectat la crisi de la Covid 19 als allotjaments de la Comunitat Valenciana i identificar quines estratègies de comunicació podrien ajudar a pal·liar ...[+]
Palabras clave: Sector turístic , Estratègies comunicatives pal·liatives , Turisme , Covid , Allotjament , Ferramentes de comunicació , Comunitat Valenciana , Màrqueting turístic
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Titulación: Grado en Turismo-Grau en Turisme
Tipo: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem