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New Orientation of Traditional Market Research - Part 2

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New Orientation of Traditional Market Research - Part 2

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Juárez Varón, D.; Mengual Recuerda, A. (2016). New Orientation of Traditional Market Research - Part 2. Journal of Marketing & International Business. 3(4):174-178. http://hdl.handle.net/10251/164475

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Title: New Orientation of Traditional Market Research - Part 2
Secondary Title: Nueva orientación de investigación de mercados tradicional - Parte 2
Author: Juárez Varón, David MENGUAL RECUERDA, ANA
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Mecánica y de Materiales - Departament d'Enginyeria Mecànica i de Materials
Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Issued date:
Abstract:
[ES] La tendencia actual es tratar de entender el comportamiento y necesidades de los consumidores desde el conocimiento del funcionamiento del cerebro facilitado por las neurociencias aplicadas a la economía. La parte más ...[+]


[EN] The current trend is to try to understand the behavior and needs of consumers from the knowledge of the functioning of the brain facilitated by the neurosciences applied to the economy. The most important part of an ...[+]
Subjects: Neuromarketing , Marketing , Market research , Orientation , Investigación de mercado , Orientación
Copyrigths: Cerrado
Source:
Journal of Marketing & International Business. (issn: 2386-8619 )
Publisher:
ISEUN, S.L
Publisher version: https://iseun.es/editorial/revistas/
Type: Artículo

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