- -

Challenges in the Business Model of Low-Cost Airlines: Ryanair Case Study

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Challenges in the Business Model of Low-Cost Airlines: Ryanair Case Study

Mostrar el registro completo del ítem

Rodriguez-Garcia, M.; Orero-Blat, M.; Palacios Marqués, D. (2020). Challenges in the Business Model of Low-Cost Airlines: Ryanair Case Study. International Journal of Enterprise Information Systems. 16(3):64-77. https://doi.org/10.4018/IJEIS.2020070105

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/167215

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Challenges in the Business Model of Low-Cost Airlines: Ryanair Case Study
Autor: Rodriguez-Garcia, Maria Orero-Blat, Maria Palacios Marqués, Daniel
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In recent decades, low-cost airlines have proliferated in the European market offering cheap tickets and increasing popularity. This business model, characterised by cost leadership, has been studied on numerous ...[+]
Palabras clave: Airline , Business Model , Case Study , ERP Management System
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
International Journal of Enterprise Information Systems. (issn: 1548-1115 )
DOI: 10.4018/IJEIS.2020070105
Editorial:
IGI Global
Versión del editor: https://doi.org/10.4018/IJEIS.2020070105
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem