- -

Definición de una propuesta de Marketing Sostenible. Caso BioDiversity Grow

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Definición de una propuesta de Marketing Sostenible. Caso BioDiversity Grow

Show full item record

Vicente Mazzuz, MA. (2021). Definición de una propuesta de Marketing Sostenible. Caso BioDiversity Grow. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/170694

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/170694

Files in this item

Item Metadata

Title: Definición de una propuesta de Marketing Sostenible. Caso BioDiversity Grow
Author: Vicente Mazzuz, Manuel Alejandro
Director(s): Sanchis Gisbert, Raquel Mengual Recuerda, Ana
Read date / Event date:
2021-06-18
Issued date:
Abstract:
[ES] Las circunstancias que preceden a la situación relacionada con la pandemia de la COVID-19, han provocado que se acelere y multiplique el ritmo de implicación de los entes públicos y privados en el ámbito de una gestión ...[+]


[EN] The circumstances preceding the situation related to the COVID-19 pandemic have led to an acceleration and multiplication of the pace of involvement of public and private entities in the field of future sustainability ...[+]
Subjects: Marketing , Sostenibilidad , Mejora continua , Viabilidad , Biodiversidad , Sustainability , Continuous improvement , Feasibility , Biodiversity
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Administración y Dirección de Empresas-Grau en Administració i Direcció d'Empreses
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record