Mostrar el registro completo del ítem
Yang, K.; Tambunan, S. (2021). The tools related to mathematics teachers’ pedagogical reasoning: critical review. En 7th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'21). Editorial Universitat Politècnica de València. 129-136. https://doi.org/10.4995/HEAd21.2021.12698
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/172805
Título: | The tools related to mathematics teachers’ pedagogical reasoning: critical review | |
Autor: | ||
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Shulman (1987) introduced pedagogical reasoning in his model of pedagogical reasoning and action, refers to the phases of activities involving comprehension, transformation, instruction, evaluation, and reflection. ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd21/paper/view/12698 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Código del Proyecto: |
|
|
Agradecimientos: |
|
|
Tipo: |
|