- -

The tools related to mathematics teachers’ pedagogical reasoning: critical review

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

The tools related to mathematics teachers’ pedagogical reasoning: critical review

Mostrar el registro completo del ítem

Yang, K.; Tambunan, S. (2021). The tools related to mathematics teachers’ pedagogical reasoning: critical review. En 7th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'21). Editorial Universitat Politècnica de València. 129-136. https://doi.org/10.4995/HEAd21.2021.12698

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/172805

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The tools related to mathematics teachers’ pedagogical reasoning: critical review
Autor: Yang, Kai-Lin Tambunan, Siska
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Shulman (1987) introduced pedagogical reasoning in his model of pedagogical reasoning and action, refers to the phases of activities involving comprehension, transformation, instruction, evaluation, and reflection. ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Mathematics teachers , Pedagogical reasoning
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490489758
Fuente:
7th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'21). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd21.2021.12698
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd21/paper/view/12698
Título del congreso: Seventh International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 22-23, 2021
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/MOST//MOST 107-2511-H-003 -004 -MY3/
Agradecimientos:
This research was funded by the Ministry of Science and Technology (MOST), Taiwan, R.O.C., under the grant number MOST 107-2511-H-003 -004 -MY3.
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem