- -

Expectations and outcomes: How technologies drive virtual teaching

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Expectations and outcomes: How technologies drive virtual teaching

Mostrar el registro completo del ítem

Schuessler, H.; Rodriguez, C.; Kolomenskii, A. (2021). Expectations and outcomes: How technologies drive virtual teaching. En 7th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'21). Editorial Universitat Politècnica de València. 631-639. https://doi.org/10.4995/HEAd21.2021.12990

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/172874

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Expectations and outcomes: How technologies drive virtual teaching
Autor: Schuessler, Hans Rodriguez, Carlos Kolomenskii, Alexandre
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] We evaluate the effectiveness of using Zoom for learning Modern Physics topics in a large engineering physics class at a land-grant university in Texas. This virtual technology challenged both students and professors. ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Zoom virtual teaching and learning , Undergraduate engineering-physics class , Student performance , Surveys
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490489758
Fuente:
7th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'21). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd21.2021.12990
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd21/paper/view/12990
Título del congreso: Seventh International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 22-23, 2021
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/Texas A and M University//PTTG 20/
info:eu-repo/grantAgreement/Welch Foundation//A1546/
Agradecimientos:
This work was supported by the Presidential Transformational Teaching Grant of Texas A&M University (PTTG 20) and by the Robert A. Welch Foundation Grant No. A1546.
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem