dc.contributor.advisor |
Lleonart García, Melani
|
es_ES |
dc.contributor.advisor |
Cogollos Van Der Linden, Jonay Nicolás
|
es_ES |
dc.contributor.author |
Sempere Francés, Fernando
|
es_ES |
dc.date.accessioned |
2021-09-23T12:41:00Z |
|
dc.date.available |
2021-09-23T12:41:00Z |
|
dc.date.created |
2021-09-07 |
|
dc.date.issued |
2021-09-23 |
es_ES |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10251/173165 |
|
dc.description.abstract |
[CA] El treball consisteix en la creació d'una campanya gràfica de comunicació per a la conscienciació i sensibilització mediambiental entorn a la compra sostenible. La principal aplicació del projecte es basa en la cartelleria urbana, canal de comunicació que està a l'abast de tota la població. Amb la idea inicial de promoure la reducció de residus i la reutilització d'envasos, es pretén fer reflexionar a la ciutadania sobre l'impacte mediambiental del consum i la importància d'adquirir hàbits sostenibles més respectuosos amb el planeta. |
es_ES |
dc.description.abstract |
[EN] The project consists of a communicative campaign to raise awareness of environment in relation to sustainable purchasing. The main application of the project is based on urban billboards, a communication channel that is available to the entire population. With the initial idea of ¿¿promoting the reduction of waste and the reuse of packaging, the aim of this paper is to make citizens think about the environmental impact of consumption and the importance of acquiring sustainable habits that may be more respectful with the planet. |
es_ES |
dc.format.extent |
41 |
es_ES |
dc.language |
Catalán |
es_ES |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de València |
es_ES |
dc.rights |
Reserva de todos los derechos |
es_ES |
dc.subject |
Medi ambient |
es_ES |
dc.subject |
Sostenibilitat |
es_ES |
dc.subject |
Conscienciació |
es_ES |
dc.subject |
Reutilització |
es_ES |
dc.subject |
Acció social |
es_ES |
dc.subject |
Disseny circular |
es_ES |
dc.subject |
Campanya gràfica |
es_ES |
dc.subject |
Environment |
es_ES |
dc.subject |
Sustainability |
es_ES |
dc.subject |
Awareness |
es_ES |
dc.subject |
Reuse |
es_ES |
dc.subject |
Social action |
es_ES |
dc.subject |
Circular design |
es_ES |
dc.subject |
Graphic campaign |
es_ES |
dc.subject.classification |
PINTURA |
es_ES |
dc.subject.classification |
DIBUJO |
es_ES |
dc.subject.other |
Grado en Diseño y Tecnologías Creativas-Grau en Disseny i Tecnologies Creatives |
es_ES |
dc.title |
"Al mercat en cabàs!". Campaña de comunicación gráfica para la concienciación y sensibilización medioambiental en torno a la compra sostenible |
es_ES |
dc.type |
Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado |
es_ES |
dc.rights.accessRights |
Abierto |
es_ES |
dc.contributor.affiliation |
Universitat Politècnica de València. Centro de Investigación Arte y Entorno - Centre d'Investigació Art i Entorn |
es_ES |
dc.contributor.affiliation |
Universitat Politècnica de València. Departamento de Dibujo - Departament de Dibuix |
es_ES |
dc.contributor.affiliation |
Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts |
es_ES |
dc.description.bibliographicCitation |
Sempere Francés, F. (2021). "Al mercat en cabàs!". Campaña de comunicación gráfica para la concienciación y sensibilización medioambiental en torno a la compra sostenible. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/173165 |
es_ES |
dc.description.accrualMethod |
TFGM |
es_ES |
dc.relation.pasarela |
TFGM\142000 |
es_ES |