Resumen:
|
[CA] L’arribada del nou brot de malaltia per coronavirus (COVID-19) al març de 2020 afectà
l’estructura del clúster tèxtil valencià i la seua forma de comunicació amb els clients que
d’ell es nodreixen. D’aquest canvi ...[+]
[CA] L’arribada del nou brot de malaltia per coronavirus (COVID-19) al març de 2020 afectà
l’estructura del clúster tèxtil valencià i la seua forma de comunicació amb els clients que
d’ell es nodreixen. D’aquest canvi de paradigma sorgí la necessitat d’una ferramenta que
centrara totes les produccions específiques que es desenvoluparen en aquest moment,
aconseguint abastir així la demanda de productes sanitaris d’una manera més efectiva.
Una vegada implantada, el seu ús va ser extensiu a nivell nacional i, així, moltes de les
empreses que reconvertiren la seua producció cap al material sanitari aconseguiren, a
través d’aquesta nova ferramenta, una nova cartera de clients.
Veient el bon funcionament d’aquest sistema, l’Associació d’Empresaris del Tèxtil de la
Comunitat Valenciana, ATEVAL, proposà la generació d’una ferramenta similar per als
seus socis, però dins de l’àmbit general del tèxtil, per aconseguir una major difusió de la
oferta del clúster i donar així valor als socis que la conformen.
Aquest treball abordarà aquesta tasca. Així, especificarà tot el procés de creació del servei
mencionat, passant per totes les etapes per al desenvolupament de solucions d’enginyeria
de sistemes i de control sobre la funcionalitat i usabilitat d’aquesta, amb la col·laboració
d’ATEVAL com a principal client de la solució proposada.
[-]
[EN] The arrival of the new outbreak of coronavirus disease (COVID-19) in March 2020 affected the structure of the Valencian textile cluster and the way it communicated with its customers. From this paradigm shift arose ...[+]
[EN] The arrival of the new outbreak of coronavirus disease (COVID-19) in March 2020 affected the structure of the Valencian textile cluster and the way it communicated with its customers. From this paradigm shift arose the need for a tool that would focus all the specific productions that were being developed at the time, thus meeting the demand for healthcare products in a more effective way. Once it was implemented, its use became widespread at a national level and, as a result, many of the companies that reconverted their production to health material achieved, through this new tool, a new portfolio of clients.
Considering the good performance of this system, the Associació d'Empresaris del Tèxtil de la Comunitat Valenciana, ATEVAL, proposed the creation of a similar tool for its members, but within the general field of textiles, in order to achieve a better dissemination of the cluster's offer and therefore give value to the members that make up the cluster.
This work will address this task. In this way, it will specify the whole process of creation of the mentioned service, going through all the stages of the development of software engineering solutions and the control of its functionality and usability, with the collaboration of ATEVAL as the main client of the proposed solution.
[-]
|