- -

Anàlisi i creació d’un pla estratègic transmèdia per a l’empresa Yosvic-Espanya S.L., especialitzada en la importació i venda de cosmètics

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Anàlisi i creació d’un pla estratègic transmèdia per a l’empresa Yosvic-Espanya S.L., especialitzada en la importació i venda de cosmètics

Show full item record

Martínez Morant, E. (2021). Anàlisi i creació d’un pla estratègic transmèdia per a l’empresa Yosvic-Espanya S.L., especialitzada en la importació i venda de cosmètics. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/175051

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/175051

Files in this item

Item Metadata

Title: Anàlisi i creació d’un pla estratègic transmèdia per a l’empresa Yosvic-Espanya S.L., especialitzada en la importació i venda de cosmètics
Author: Martínez Morant, Elena
Director(s): Santandreu Mascarell, Cristina Díez Somavilla, Rebeca
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Instituto de Investigación para la Gestión Integrada de Zonas Costeras - Institut d'Investigació per a la Gestió Integrada de Zones Costaneres
Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Read date / Event date:
2021-09-20
Issued date:
Abstract:
[CA] Actualment, les persones disposen de diferents plataformes per a crear, consumir i compartir continguts utilitzant diferents formats i convertint-se en prosumidors. D’aquesta manera, els usuaris componen una part ...[+]


[ES] Actualment, les persones disposen de diferents plataformes per a crear, consumir i compartir continguts utilitzant diferents formats i convertint-se en prosumidors. D¿aquesta manera, els usuaris componen una part ...[+]


[EN] Nowadays, people have different platforms at their disposal to create, consume and share contents using different formats and becoming prosumers. Thus, users are a fundamental part of the process and make up a fundamental ...[+]
Subjects: Estratègia transmedia , Social media , Màrqueting digital , Transmedia strategy , Digital marketing
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Comunicación Transmedia-Màster Universitari en Comunicació Transmèdia
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record