- -

Análisis del "streaming e-commerce" y la nueva industria de contenidos en China

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Análisis del "streaming e-commerce" y la nueva industria de contenidos en China

Show full item record

Mei, J. (2021). Análisis del "streaming e-commerce" y la nueva industria de contenidos en China. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/175060

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/175060

Files in this item

Item Metadata

Title: Análisis del "streaming e-commerce" y la nueva industria de contenidos en China
Author: Mei, Jia
Director(s): Serrano Cobos, Jorge Ignacio
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Read date / Event date:
2021-09-23
Issued date:
Abstract:
[ES] Desde hace algún tiempo,la explosión de la industria del ¿live-streaming e-commerce" en China ha atraído gran participación de varias industrias, se considera una nueva oportunidad y también una apuesta por la ...[+]


[EN] For some time now, the explosion of the "live-streaming e-commerce" industry in China has attracted large participation from various industries, is seen as a new opportunity and is also betting on the transformation ...[+]
Subjects: Comercio online , Negocio digital , Marketing digital , Marketing de contenidos , Traffic monetisation , Digital marketing , Content marketing , Douyin , TikTok , E-Commerce
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Comunicación Transmedia-Màster Universitari en Comunicació Transmèdia
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record