- -

Effect on Procrastination and Learning of Mistakes in the Design of the Formative and Summative Assessments - A Case Study

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Effect on Procrastination and Learning of Mistakes in the Design of the Formative and Summative Assessments - A Case Study

Mostrar el registro completo del ítem

Salas Vicente, F.; Vicente-Escuder, Á.; Pérez Puig, MA.; Segovia-López, F. (2021). Effect on Procrastination and Learning of Mistakes in the Design of the Formative and Summative Assessments - A Case Study. Education Sciences. 11(8):1-12. https://doi.org/10.3390/educsci11080428

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/176307

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Effect on Procrastination and Learning of Mistakes in the Design of the Formative and Summative Assessments - A Case Study
Autor: Salas Vicente, Fidel Vicente-Escuder, Ángel Pérez Puig, Miguel Angel Segovia-López, Francisco
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Mecánica y de Materiales - Departament d'Enginyeria Mecànica i de Materials
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The design of the formative and summative assessment processes is of paramount importance to help students avoid procrastination and guide them towards the achievement of the learning objectives that are described in ...[+]
Palabras clave: Formative assessment , Summative assessment , Learning , Procrastination
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Education Sciences. (eissn: 2227-7102 )
DOI: 10.3390/educsci11080428
Editorial:
MDPI AG
Versión del editor: https://doi.org/10.3390/educsci11080428
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem