- -

Alternative Computer Assisted Communicative Task-based Language Testing: New Communicational and Interactive Online Skills

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Alternative Computer Assisted Communicative Task-based Language Testing: New Communicational and Interactive Online Skills

Mostrar el registro completo del ítem

Magal-Royo, T.; García Laborda, J.; Mora Cantallops, M.; Sánchez Alonso, S. (2021). Alternative Computer Assisted Communicative Task-based Language Testing: New Communicational and Interactive Online Skills. International Journal of Emerging Technologies in Learning (Online). 16(19):251-259. https://doi.org/10.3991/ijet.v16i19.26035

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/177031

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Alternative Computer Assisted Communicative Task-based Language Testing: New Communicational and Interactive Online Skills
Autor: Magal-Royo, Teresa García Laborda, Jesús Mora Cantallops, Marçal Sánchez Alonso, Salvador
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Gráfica - Departament d'Enginyeria Gràfica
Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Computer-assisted language learning knowledge tests should no longer be designed on traditional skills to measure individual competence through traditional skills such as reading, comprehension and writing, but instead, ...[+]
Palabras clave: Computer-assisted language learning , Testing , Language testing tasks , Online assessment models , Interactive online skills
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
International Journal of Emerging Technologies in Learning (Online). (eissn: 1863-0383 )
DOI: 10.3991/ijet.v16i19.26035
Editorial:
International Association of Online Engineering
Versión del editor: https://doi.org/10.3991/ijet.v16i19.26035
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem