- -

Change of student learning approach in two different subjects of a life science degree

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Change of student learning approach in two different subjects of a life science degree

Mostrar el registro completo del ítem

Leiva-Brondo, M.; Esteras Gómez, C.; Pérez De Castro, AM. (2021). Change of student learning approach in two different subjects of a life science degree. IATED Academy. 3791-3800. https://doi.org/10.21125/edulearn.2021.0798

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/177196

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Change of student learning approach in two different subjects of a life science degree
Autor: Leiva-Brondo, Miguel Esteras Gómez, Cristina Pérez De Castro, Ana María
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Biotecnología - Departament de Biotecnologia
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Student learning approach can change due to different factors than can classified as contextual, perceived, or personal. The contextual factors can include the type of studies, institutional setting, assessment, or ...[+]
Palabras clave: R-SPQ-2F , Deep and surface approach , Assessment , Learning styles
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-31267-2
Fuente:
EDULEARN21 Proceedings. (issn: 2340-1117 )
DOI: 10.21125/edulearn.2021.0798
Editorial:
IATED Academy
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/edulearn.2021.0798
Título del congreso: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN 2021)
Lugar del congreso: Online
Fecha congreso: Julio 05-06,2021
Agradecimientos:
The publication of this work has been funded by a project of Educational Improvement and Innovation awarded by the Vice Dean for Studies, Quality and Accreditation of the Universitat Politècnica de València (Spain).
Tipo: Comunicación en congreso Artículo Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem