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Studying connectivity between time-series using an interactive application

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Studying connectivity between time-series using an interactive application

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López-Madrona, VJ.; Moratal, D.; Bénar, CG. (2021). Studying connectivity between time-series using an interactive application. IATED Academy. 6635-6638. https://doi.org/10.21125/edulearn.2021.1342

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/177202

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Metadatos del ítem

Título: Studying connectivity between time-series using an interactive application
Autor: López-Madrona, Víctor J. Moratal, David Bénar, Christian G.
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Electrónica - Departament d'Enginyeria Electrònica
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Connectivity is a complex concept whose meaning varies for each domain. In a broad sense, it is possible to divide the connectivity in two main groups: physical and statistical. The former represents whether there ...[+]
Palabras clave: Active learning , Time-series , Connectivity , Network , Interactive tools
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-31267-2
Fuente:
EDULEARN21 Proceedings. (issn: 2340-1117 )
DOI: 10.21125/edulearn.2021.1342
Editorial:
IATED Academy
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/edulearn.2021.1342
Título del congreso: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN 2021)
Lugar del congreso: Online
Fecha congreso: Julio 05-06,2021
Tipo: Comunicación en congreso Artículo Capítulo de libro

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