- -

Seating position and student learning approach relationship in a business subject on a life science degree

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Seating position and student learning approach relationship in a business subject on a life science degree

Mostrar el registro completo del ítem

Lajara-Camilleri, N.; Pérez De Castro, AM.; Leiva-Brondo, M. (2021). Seating position and student learning approach relationship in a business subject on a life science degree. IATED Academy. 6531-6539. https://doi.org/10.21125/edulearn.2021.1327

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/177207

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Seating position and student learning approach relationship in a business subject on a life science degree
Autor: Lajara-Camilleri, Natalia Pérez De Castro, Ana María Leiva-Brondo, Miguel
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Universitat Politècnica de València. Departamento de Biotecnología - Departament de Biotecnologia
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In higher education, where students are able to choose the seating position from where they are attending their lectures, the seating choice becomes an interesting, and curious, matter of research. Up to date, most ...[+]
Palabras clave: R-SPQ-2F , Deep and surface approach , Assessment , Teaching methodology
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-31267-2
Fuente:
EDULEARN21 Proceedings. (issn: 2340-1117 )
DOI: 10.21125/edulearn.2021.1327
Editorial:
IATED Academy
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/edulearn.2021.1327
Título del congreso: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN 2021)
Lugar del congreso: Online
Fecha congreso: Julio 05-06,2021
Agradecimientos:
The publication of this work has been funded by a project of Educational Improvement and Innovation awarded by the Vice Dean for Studies, Quality and Accreditation of the Universitat Politècnica de València (Spain).
Tipo: Comunicación en congreso Artículo Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem