- -

Study of student learning approach in two different subjects on the same year

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Study of student learning approach in two different subjects on the same year

Mostrar el registro completo del ítem

Lajara-Camilleri, N.; Pérez De Castro, AM.; Leiva-Brondo, M. (2021). Study of student learning approach in two different subjects on the same year. IATED Academy. 6520-6529. https://doi.org/10.21125/edulearn.2021.1325

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/177208

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Study of student learning approach in two different subjects on the same year
Autor: Lajara-Camilleri, Natalia Pérez De Castro, Ana María Leiva-Brondo, Miguel
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Biotecnología - Departament de Biotecnologia
Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Biggs' R-SPQ-2F questionnaire has been widely used since its release in 2001 to assess the student approach to learning, identifying two main approaches: Deep and Surface Approaches. The results of the questionnaire ...[+]
Palabras clave: R-SPQ-2F , Deep and surface approach , Assessment , Learning styles
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-31267-2
Fuente:
EDULEARN21 Proceedings. (issn: 2340-1117 )
DOI: 10.21125/edulearn.2021.1325
Editorial:
IATED Academy
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/edulearn.2021.1325
Título del congreso: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN 2021)
Lugar del congreso: Online
Fecha congreso: Julio 05-06,2021
Agradecimientos:
The publication of this work has been funded by a project of Educational Improvement and Innovation awarded by the Vice Dean for Studies, Quality and Accreditation of the Universitat Politècnica de València (Spain).
Tipo: Comunicación en congreso Artículo Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem