- -

The use of timelines as a strategy for teaching legislation issues to IT engineering degree students

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

The use of timelines as a strategy for teaching legislation issues to IT engineering degree students

Mostrar el registro completo del ítem

Fernández-Diego, M.; González-Ladrón-De-Guevara, F.; Ruiz Font, L.; Boza, A. (2021). The use of timelines as a strategy for teaching legislation issues to IT engineering degree students. IATED. 8678-8683. https://doi.org/10.21125/inted.2021.1798

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/177499

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The use of timelines as a strategy for teaching legislation issues to IT engineering degree students
Autor: Fernández-Diego, Marta González-Ladrón-de-Guevara, Fernando Ruiz Font, Leonor Boza, Andres
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] A timeline is a graph showing a sequence of events on a particular topic. Among other things, it allows to visualize a space-time relationship of the most relevant periods of the topic to be addressed. These timelines ...[+]
Palabras clave: Timeline , Teaching-learning strategy , Legislation , Deontology , Professionalism , IT engineering
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-27666-0
Fuente:
INTED2021 Proceedings. (issn: 2340-1079 )
DOI: 10.21125/inted.2021.1798
Editorial:
IATED
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/inted.2021.1798
Título del congreso: 15th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2021)
Lugar del congreso: Online
Fecha congreso: Marzo 08-09,2021
Tipo: Comunicación en congreso Artículo Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem