- -

Changing students' attitudes towards statistics through project-based learning in aerospace engineering

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Changing students' attitudes towards statistics through project-based learning in aerospace engineering

Mostrar el registro completo del ítem

Trull, O.; Sempere-Ferre, F.; Martínez Alzamora, MN.; Sanchez-Anguix, V. (2021). Changing students' attitudes towards statistics through project-based learning in aerospace engineering. IATED Academy. 11540-11545. https://doi.org/10.21125/edulearn.2021.2416

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/178202

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Changing students' attitudes towards statistics through project-based learning in aerospace engineering
Autor: Trull, O. Sempere-Ferre, F. Martínez Alzamora, Mª Nieves Sanchez-Anguix, Víctor
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Estadística e Investigación Operativa Aplicadas y Calidad - Departament d'Estadística i Investigació Operativa Aplicades i Qualitat
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The application of project-based learning (PBL) in a course of statistics in the BSc. Degree in Aerospace Engineering at the Higher Technical School of Design Engineering at Universitat Politècnica de València has led ...[+]
Palabras clave: Attitudes , Statistics , Project-based learning
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-31267-2
Fuente:
EDULEARN21 Proceedings. (issn: 2340-1117 )
DOI: 10.21125/edulearn.2021.2416
Editorial:
IATED Academy
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/edulearn.2021.2416
Título del congreso: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN 2021)
Lugar del congreso: Online
Fecha congreso: Julio 05-06,2021
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME-185/
Agradecimientos:
The authors would like to thank the UPV and their support by funding this article with Education Improvement and Innovation Project (PIME-185).
Tipo: Comunicación en congreso Artículo Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem